OVK’n avslutad!
Samtliga lägenheter i fastigheten har nu blivit godkända i den OVK som föreningen genomfört och Styrelsen vill passa på att tacka alla medlemmar för det goda samarbetet under besiktningen.
Under 2024 har föreningen genomfört en Energideklaration, en radonmätning och en OVK och samtliga är nu godkända. Radonmätningen och OVK’n var de två som krävde insatser från medlemmarna och tack vare allas goda samarbetsvilja så gick båda kontrollerna att genomföra utan större problem. Så ett stort tack till alla!